Eskolako Kontseilua

Eskolako kontseilua zer da ?

Herriko etxea, irakasle taldea eta gurasoen ordezkariak biltzen ditu.

• Eskolako araudia bozkatzeko
  • Eskolako proiektua onartzeko
  • Eskolako funtzionamenduari buruzko oharrak egiteko : ahalmen urriko ikasleen integrazioari buruz, jantegiari buruz, higienari buruz, haurren sekuritateari buruz…
  • Aktibitate osagarrieri buruz iritzia emaiteko (hezkuntza, kultura edo kirolari lotuak)
  • Eskola denboraren antolaketa bat proposamen bati baimen berezia emaiteko

Zein da gurasoen ordezkarien betekizuna ?

3 aldiz ikasurtean, herriko etxeko ordezkariekin eta irakasle taldearekin eskolako kontseiluetan parte hartzen dute, familien ohar eta galderak jakin arazten dituzte.

Gurasoen ordezkariak nola hautatu ?

Guraso guziek parte hartzen ahal dute beren ordezkarien hauteskundeetan. Hauteskundeak urrian egiten dira. Guraso guziek hautagai lista bat proposa dezakete.

Zenbat ordezkari dira ?

Eskolan diren gela bezainbat :  Jatsuko eskolan : 5 gela = 5 ordezkari + 5 ordezko

Gurasoen ordezkarien izenak

2016/2017 :

Tituludunak : Avellan and, Lascubé and, Bachellez and, Belchit and, Bouron-Rechou and.

Ordezkoak : Larguet and, Martin and, Latapy and, Endara and, Gonzalez jauna

Conseil d’école n°1.pdf